Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2013

«ΠΩΣ ΤΑΪΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΑΣΠΕΣ;»

«ΠΩΣ ΤΑΪΖΕΙΣ
ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΛΑΣΠΕΣ;»


     Ήταν ένας άνθρωπος που είχε επάγγελμα να γυρίζει πορνοταινίες. Έβγαζε πολύ χρήμα. 
     Μου διηγήθηκε ο ίδιος την ιστορία του:
     «Είχα ακούσει για τον πάτερ Παΐσιο και είπα: 
     “Θα πάω να ξεμασκαρέψω τον καλόγερο!”. 
     Πάω, λοιπόν, μαζί με άλλους δύο, για πρώτη φορά. 
     Μας δέχεται ο Γέροντας και τους τρεις στην αυλή του.
     –Καθίστε, μας λέει, να φέρω να σας κεράσω...
     Εγώ, έψαχνα ευκαιρία να τον “ξεμασκαρέψω”.

     Κερνάει τους δύο πρώτους και, μόλις φτάνει μπροστά μου, γυρίζει το πιατάκι και ρίχνει το γλυκό κάτω στη λάσπη.
     –Μού ’πεσε!..., μου λέει. Δεν πειράζει!... Πάρ’ το και φάτο!...
     Πειράχτηκα.
     –Τι!... Με τις λάσπες, θα το φάω;!...
     –Γιατί, εσύ, πώς ταΐζεις τους ανθρώπους λάσπες;!..., μου απαντάει αυστηρά.
     Τά ’χασα, σάστισα! 
     Σηκώθηκα κι έφυγα. 
     Την άλλη μέρα, ξαναπήγα. 
     Μου τα είπε πιο αναλυτικά αυτή τη φορά. 
     Μού ’φυγε η γη κάτω από τα πόδια!...
     –Τι να κάνω; τον ρώτησα.
     –Πρώτα-πρώτα, να χαλάσεις αυτή τη “δουλειά” κι έλα να τα πούμε!...

     Γύρισα στη Θεσσαλονίκη. Έκλεισα το μαγαζί κι άρχισα να ψάχνω για καινούργια δουλειά. Μετά από ένα μήνα, ξαναπήγα και τον βρήκα. Μου είπε να εξομολογηθώ και μ’ έβαλε σε μια πνευματική σειρά…».
     Ο άνθρωπος αυτός ήταν πολύ αλλαγμένος, πια· έ
νας συνειδητός και χαρούμενος Χριστιανός. Μάλιστα δε, στη συνέχεια, ασχολήθηκε με την προκατασκευή Ναών...


ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ ΦΑΡΑΣΙΩΤΗΣ




[(1) Διονυσίου Φαρασιώτου:
«Ο γκουρού, ο νέος
και ο Γέροντας Παΐσιος»,
μέρος 2ο, κεφ. 7ο, σελ. 74,
Θεσσαλονίκη 2009.
(2) «Ο Άγιος Παΐσιος ο Αγιορείτης»,
κεφ. 12ο, σελ. 396–397,
έκδοση Ιερού Ησυχαστηρίου
«Ευαγγελιστής Ιωάννης ο Θεολόγος»,
Βασιλικά Θεσσαλονίκης, Ιούνιος 20151.]






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου