Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Δευτέρα 2 Μαρτίου 2015

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ

ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ


     Τηλεφώνησε ο Άγιος Γέροντας Πορφύριος στο σπίτι μου και δεν ήμουν εκεί. Όταν γύρισα, μου είπαν ότι ο Γέροντας ήθελε να πάω αμέσως να τον βρω.
     Πήρα το αυτοκίνητό μου και πήγα. Μόλις με βλέπει μου λέει:
     –Σε ήθελα, διότι σε αισθάνομαι ως καταρρέοντα ψυχικά. Είσαι πολύ στενοχωρημένος και πολλές φορές σε βλέπω σκεπτικό, να υποφέρεις από πολλούς κακούς λογισμούς, αλλά σου λέω ότι οσάκις βρίσκεσαι σε στενοχώρια ή λύπη να με θυμάσαι και εγώ θα το καταλαβαίνω και θα προσεύχομαι για σένα στον Κύριό μας Ιησού Χριστό.
     –Ναι, Γέροντα, πολλές φορές σε αισθάνομαι σαν να είσαι μπροστά μου.
     Με ρωτάει:
     –Πώς με βλέπεις; Είναι πολύ λεπτό αυτό το σημείο να με ιδείς. Είναι πολύ δύσκολο να ιδείς το πολύ λεπτό αυτό μυστήριο. Δηλαδή το μυστήριο της παρουσίας κοντά σου ενός ανθρώπου που σωματικά βρίσκεται μακριά...





[Ιωάννου Μαρουσιώτη:
«Όσα είδα και άκουσα
από τον Γέροντα Πορφύριο»,
μέρος α΄, κεφ. 66ο, σελ. 94–95,
εκδόσεις «Μεταμόρφωση του Σωτήρος»,
Μήλεσι, Ιούλιος 20121.]





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου