Τὸ Εἰλητάριον. «Γράψον ἃ εἶδες καὶ ἅ εἰσι» (Ἀποκ. α΄ 19).



Κυριακή 1 Ιανουαρίου 2017

ΕΙΘΕ

ΕΙΘΕ



Είθε να με καταπιεί η προσευχή και η λατρεία Σου, Θεέ μου. Είθε να ψελλίσω με συλλαβές βιωμάτων και με τη μεγαλύτερη τρέλα αγάπης την Αγάπη Σου. Είθε να ξαναφτιαχθεί όλος ετούτος ο τραχύς χρόνος που φωλιάζει το σιωπηλό μου μαρτύριο από τη φθορά και τον πόνο του. Είθε να γευθώ άπεφθη και ακατάλυτη ζωή από τα χνώτα του λόγου και του θελήματός Σου. Είθε να δω όλους τους σκαιούς μου φόβους αδύναμο κουρνιαχτό στο βλέμμα Σου. Είθε να λάβω τις απαντήσεις που, μια για πάντα αναπαύουν την καρδιά, μ’ εκείνη τη χαρά των παιδιών όταν λαμβάνουν τα δώρα της στοργής των γονέων τους. Είθε να βάλω έναν απαρασάλευτο θανατοκτόνο σταυρό μέσα στη θεριεμένη επιθυμία που με κλονίζει, πάνω στη βάναυση ιδέα που με αλαργεύει από Σένα. Είθε όλα τα «είθε» των παλμών μου ν’ αγκιστρωθούν στο αιώνιο κάλλος του Προσώπου Σου· κι εγώ μετά από ’κει να ζω ελεύθερος την υπερνοητή και ποθητή αλήθεια Σου…

π. Δαμιανός






Επιτρέπεται η αναδημοσίευση
των αναρτήσεων από το «Ειλητάριον»,
αρκεί να αναφέρεται απαραίτητα
ως πηγή προέλευσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου